Tuesday, 24 April 2012

Bersama si dia

Assalamualaikum pembuka bicara pada petang ini  :) 


Pejam celik pejam celik rupanya dah sebulan lebih aku dan dia bersama . Mesti korang kata alah baru sebulan lebih jaa pun , EHHH ada aku kesah . :P Sepanjang perkenalan kami macam-macam dah dugaan kami lalui bersama , Betul tak sayang ? tapi apapun terjadi saya tetap sayang awak la Khairul Syafiq :) Muahhhh . Awak, jangan pernah tinggalkan saya . Auwww . Saya sayang dia sangat-sangat . Baru-baru ini kami telah pergi jalan-jalan dekat Bukit Bendera , pengalaman yang pertama bagi si dia yang tak pernah jejak Pulau Mutiara ~~ naseb baik tak sesat :)  Selamat sampai dan balik . Kenangan tu saya takkan lupakan . I Love You Bie <3






Thanks awak , Have a nice day with you . Saya takkan lupakan ni semua . <3






aishah story :) suka like

 
Hak milik terpelihara AishahAnnuar