Monday 19 March 2012

someone who took my heart

Assalamualaikum Cinta ~~ Waalaikumusalam rindu :)
Pada hari ini Aishah ingin memperkenalkan sesorang berjaya mencuri hati saya , jejaka itu bernama Khairul Syafiq bin Abu Nawas . Lahir pada 28.03.93 , yeahh thats mean he is older tahn me one year . Tak jadi masalah pun tua ke muda. Kalau dah jodoh tak kemana kan sayang ? HAHAH . Sejak bila saya pandai cakap pasai jodoh ni. AUWWW . Dia seorang yang sangat caring , penyayang , agak romantik and terlalu menyayangi saya. Hope fully its true.  Saya gelar dia MR.Elmo sebab dia minat sangat dekat elmo alahh yang sesame street tu :) . DALAM HATI ADA TAMAN . Kenal dia dari seorang member kawan kami, takpayah kot mention nama budak tu , ~biarlah rahsia. Biasalah mula-mula message, then chat kat Facebook, tukar-tukar gambaq. Bak kata orang tua-tua Tak Kenal Maka Tak Cinta , so bila kitaorang dah kenal dengan lebih rapat, dengan beraninya si dia berani meluahkan perasaan yang dia suka saya. PERGHH , mula la satu titik baru untuk saya membuka pintu hati kepada lelaki , Al-maklum la dah banyak kali asyik kena tinggal , so saya berhati-hati la bila membuat keputusan untuk menerima si dia.

Alhamdulillah dah dekat 3 minggu kami melayari bahtera mahligai kami .Perhh ayat tak boleh belah derr . Sekarang saya tengah bahagia, esok lusa tulat saya tak tahu lagi, korang doa-doakan la hubungan kami berpanjangan yer . AMIN~~



bakal kad kahwin ~ belum habis edit lagi :)


Mr Elmo yang bagi dekat saya ~ how sweet



aishah story :) suka like

No comments:

Post a Comment

sape tinggalkan komen dia budak baik :)

Daisypath Anniversary tickers
 
Hak milik terpelihara AishahAnnuar